EBOK

Zakład Gospodarki Komunalnej informuję, że istnieje możliwość korzystania z EBOK – czyli Internetowe Biuro Obsługi Klienta.

1.Co to jest EBOK ?

EBOK – Internetowe Biuro Obsługi Klienta jest platformą internetową, która ma na celu ułatwienie i usprawnienie kontaktu z naszym Zakładem. Rozwiązanie to umożliwia m.in.:

•             w prosty i wygodny sposób kontrolowania należności za usługi dostawy wody i/lub odprowadzania ścieków (data wystawienia faktury i termin płatności, historia rachunków, aktualny stan konta);

•             podanie stanu wodomierza i sprawdzenie odczytów;

•             aktywację usługi e-FAKTURA;

•             wysyłanie korespondencji np.: zgłoszenia awarii, wymiany wodomierza,

2. Jak założyć konto w e-BOK?

1. Wejdź na stronę internetową:  https://ebok.zgkb.pl

2.Kliknij przycisk                       

3.Podaj w formularzu zgłoszeniowym kod odbiorcy, nr ostatniej faktury oraz adres email.

Zapoznać się z regulaminem i zaznaczyć „ Akceptuje regulamin „

A następnie

Na podany w formularzu email przyjdzie email : E-mail weryfikacyjny systemu QWeb, O treści :

„Aktywacja

Użytkownik 00000 (email wskazany w formularzu) dokonał rejestracji

Aby go aktywować kliknij tutaj. ”

Należy kliknąć w link ,

Przychodzi drugi email : E-mail systemu QWeb,  O treści :

„Twoje konto na portalu QWeb zostało aktywowane.
Zapraszamy!”

Należy kliknąć      i podać kod odbiorcy oraz hasło.