Zakład Gospodarki Komunalnej informuję, że istnieje możliwość korzystania z EBOK – czyli Internetowe Biuro Obsługi Klienta.
1.Co to jest EBOK ?
EBOK – Internetowe Biuro Obsługi Klienta jest platformą internetową, która ma na celu ułatwienie i usprawnienie kontaktu z naszym Zakładem. Rozwiązanie to umożliwia m.in.:
• w prosty i wygodny sposób kontrolowania należności za usługi dostawy wody i/lub odprowadzania ścieków (data wystawienia faktury i termin płatności, historia rachunków, aktualny stan konta);
• podanie stanu wodomierza i sprawdzenie odczytów;
• aktywację usługi e-FAKTURA;
• wysyłanie korespondencji np.: zgłoszenia awarii, wymiany wodomierza,
2. Jak założyć konto w e-BOK?
1. Wejdź na stronę internetową: https://ebok.zgkb.pl
3.Podaj w formularzu zgłoszeniowym kod odbiorcy, nr ostatniej faktury oraz adres email.

Zapoznać się z regulaminem i zaznaczyć „ Akceptuje regulamin „
A następnie
Na podany w formularzu email przyjdzie email : E-mail weryfikacyjny systemu QWeb, O treści :
„Aktywacja
Użytkownik 00000 (email wskazany w formularzu) dokonał rejestracji
Aby go aktywować kliknij tutaj. ”
Należy kliknąć w link ,
Przychodzi drugi email : E-mail systemu QWeb, O treści :
„Twoje konto na portalu QWeb zostało aktywowane.
Zapraszamy!”
Należy kliknąć
i podać kod odbiorcy oraz hasło.